Az eper, vanília, narancs, és mandarin ízesítésben a boltok polcaira kerülő cukorkát a Brit Fogorvosok Szövetsége is jóváhagyta. Az édesség gyártója, a Peppersmith felnőttek számára is kínál cukormentes rágógumikat és cukorkákat. Mostani, gyerekeknek szóló terméküket a londoni Nemzetközi Élelmiszeripai Szakkiállításon mutatták be a nagyközönségnek.

"A finom és egészséges édességek gondolata elsőnek meglepőnek tűnhet, de miután a viszonteladóink megkóstolták a cukorkákat maguk is rájöttek, hogy a Tingzben hatalmas lehetőségek rejlenek" - nyilatkozta Dan Shrimpton, a Peppersmith egyik alapítója.

Shrimpton elárulta, a közelmúlt sikerei tették lehetővé, hogy a Tingz ilyen nagy visszhangot kapva kerülhessen a piacokra. Elmondása szerint a marketingstratégiát elsősorban a tájékoztatásra, valamint az ingyenes termékmintákra alapozzák.

Tavaly decemberben a Peppersmith eladási mutatói egy, a xilit előnyeiről szóló cikk megjelenését követően szinte az egekbe szöktek. A cég internetes boltjának forgalma 2000 százalékkal nőtt és az Amazonos rendelések száma is jelentősen megugrott, összesen mintegy 8000 százalékkal.

A Holland & Barrett nevű egészséges ételeket forgalmazó élelmiszerlánc ebben az időszakban szintén 350 százalékos növekedésről számolt be a xilit-tartalmú termékek eladásának tekintetében.

Találkozz velünk a @GardenExpo 2024 kerti életmód kiállításon március 22-24. között! Csatlakozz a hivatalos eseményhez, és értesülj első kézből a legújabb kerti trendekről és izgalmas újdonságokról! Kattints ide!